ייעוץ, בדיקות וטיפולים מומלצים עכשיו.

צור
קשר

Reference

Pesare E, Vicenti G, Kon E, Berruto M, Caporali R, Moretti B, Randelli PS. Italian Orthopaedic and Traumatology Society (SIOT) position statement on the non-surgical management of knee osteoarthritis. J Orthop Traumatol. 2023 Sep 7;24(1):47. doi: 10.1186/s10195-023-00729-z. PMID: 37679552; PMCID: PMC10485223.

Non-surgical management of knee osteoarthritis (OA)

לגבי הזרקות תוך-מפרקי בברך, מומלץ על השימוש בחומצה היאלורונית במקרים של דלקת מפרקים ניוונית כרונית,

כאשר טיפול פלזמה (PRP) מומלץ בקו שני.

KEYWORDS: דלקת מפרקים ניוונית של הברך, טיפול שמרני, פיזיותרפיה, טיפול תרופתי, הזרקות, חומצה היאלורונית, קורטיזון טיפול פלזמה, גלוקוזאמין, כונדרויטין, הידרותרפיה

ANALYSIS: המאמר הוא סקירה כתובה היטב ומקיפה על הטיפול שאינו ניתוחי בדלקת מפרקים ניוונית של הברך. המאמר גם מתייחס לחשיבות החינוך העצמי וניהול עצמי של המטופל בטיפול בדלקת מפרקים ניוונית של הברך: שינויי אורח חיים, במיוחד ניהול משקל בשילוב עם פעילות גופנית והידרותרפיה. הוא ממליץ על שימוש בהזרקות קורטיזון לתסמינים חריפים ושוקל חומצה היאלורונית או PRP לתסמינים כרוניים. עם זאת, הוא מכיר בכך שבסיס הראיות לחלק מהטיפולים, כמו PRP, עדיין מוגבל.

Dr Benjamin Fedida

איך לקצר תהליכים
ולהגיע מוכן למפגש עם אורטופד?

שאלה 24/7
Sub Title Icon

הדרכות

לשאול אותנו מה לעשות:

1. שלחו "אורתופד" ל-וואטסאפ של אס. או. אס מרפאה וירטואלית 055-9458715
  2. בחרו את נושא הייעוץ או הטיפול המבוקש:
    1- כף יד
    2- מרפק, אמה
    3- כתף, זרוע
    4- קרסול, כף רגל
    5- ברך, שוק
    6- אגן, מפרק ירך
    7- אחר
  3. שאלו אותנו, שלחו תמונות או סרטונים לצורך העניין.
הפניה אורטופד

: לתשומת הלב

• אפליקציה SOSVC קלינקיה אונליין חלק מפרויקט ™M4Life, שירותי בריאות וירטואליים, דיגיטליים ואלקטרוניים (E-Health, M-Health, Telehealth).
    אנו מתמקדים בטיפול השם את המטופל במרכז ובשיפור התוצאות בכל רחבי העולם.

רשומות רפואיות מאובטחות - אפליקציית רופאים באיכות גבוהה: אנו מכבדים את פרטיותך ואת הסכמתך לשיתוף מידע רפואי. קראו מידע נוסף בנוגע למדיניות הפרטיות שלנו באתר.www.m4life.co

זהו אינו שירות חירום. אם הבעיה שלכם היא מקרה חירום או דורשת טיפול מידי, יש לפנות לשירותי החירום או לפנות לחדר המיון הקרוב אליכם.
    שאלות נענות עד 7 ימי העבודה

אפליקציה SOSVC אינה בית מרקחת מקוון.